Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

2014

Nu är det sista dagen på 2014, och om jag tänker tillbaka så har det varit ett sorgligt och jobbigt år på många sätt, men även en massa glädje såklart!
 
Nu tänker jag framåt mot 2015, ett nytt spännande år med nya möjligheter,
Jag vet ju att det ska hända en massa nya spännande saker och så tänker jag att pysslandet ska fortsätta!
Är så skönt att släppa allt och sätta sig i Pysselrummet en stund!
 
Gott Nytt År på er alla
kram Petra/Trollet
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pysseltokiga Marie
skriven :

Hej Petra!
Ja nu får vi verkligen hoppas att 2015 blir ett fint och bra År för Dig:)
Själv har jag mycket problem med mitt höger ben och knä, så jag ska på Mr-rtg i Januari. De hittade ju en massa grejer på den vanliga slätrtg, så nu vill de gå vidare med det andra. Det är ju bra, men lite nervöst också samtidigt.
Scraprummet är mycket bra när man känner sig lite off:)

Nu önskar jag Dig Ett Gott Slut Och Ett Gott Nytt År!
Kramizar Marie

2 Cecilia RockBabe Kärvegård
skriven :

Önskar dig ett 2015 som blir precis som du önskar.

Önskar dig också en suverän helg!

You Rock!!!