Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Flawless by Sonya

 
 
I mitt jobb som oberoende återförsäljare av Forever Livings produkter, baserade på ekologiskt odlad aloe vera, har valet av produkter jag använder blivit enkelt!
Jag bara älskar Forevers produkter, dels aloe vera gel som jag dricker varje morgon, och sen hudvården, kroppsvården och Make-up' en!
I sortimentet finns även kosttillskott, men det blir ett senare inlägg, idag tänkte jag skriva om make-up'en.
 
Efter rengöring och underlagscreme använder jag Aloe BB creme som återfuktar och jämnar ut.
dessutom fungerar den som primer, concealer och makeupbas samt skyddar huden mot solen!
 
BB- creme finns i två nyanser och jag blandar dem så de passar min hudton.
 
Mineral pudret som finns i fyra olika nyanser, kan användas över BB-creme eller för sig.
den täcker bra och har en fin lyster!
 
 
Sen till vårt rouge, brilliant Blush! 
Finns i sex olika färger, så alla kan hitta sin egen favorit!
 
 
Ögonskuggan vi har är duo, ochjag användas tillsammans eller var för sig. De passar även bra att måla ögonbrynen med.......blir inte lika "starkt" som med penna!
 
Sen till vår fina mascara som finns i två utföranden, extra längd eller extra volym!
 
 
Jag brukar blanda, först den förlängande och sedan den med extra volym!!!!! 
Lovar att det blir effekt, och det bästa av allt, mascaran passar perfekt för dig med känsliga ögon eftersom den är så mild.
 
Till läpparna har vi både lipstick och lipgloss......
 
 
Här kan man verkligen variera sig.......enbart läppstift, enbart lipgloss eller blanda........
 
Gå gärna in på min sida
www.myaloevera.se/petrasforevershop/
 
kram Petra/Trollet
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: