Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Dopklänningskort

Min mamma ska på dop på lördag då en söt liten Amelia ska döpas! Jag gjorde ett dockors i form av en dopklänning som hon ska fästa på paketet.
Framsidan av kortet med en rosa rosett och miniros.
På insidan har jag stansat ut Amelia med min cuttlebug, i samma papper som bakgrundspappret på nedersidan. Ett litet frimärke med hälsning också en skrivruta på nederdelen. Spetsen som sitter fast sticker ut som dekoration även när kortet är stängt. Ha nu en trevlig tisdag......här är jag hemma med dottern som har vansinnigt ont i magen och just nu sover, så då fick jag lite tid i pysselrummet. Kram Petra/trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Så jättesött det blev. Tack tack