Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Årets första julkort.....

Tack vare utmaningen i 48-timmars scrap har jag ny tillverkat ett julkort!
Så bra att vara med på dessa utmaningar för mig som sällan får tummen ur och sätter mig i pysselrummet!
 
Reglerna var ett kort i mest rött och vitt, två mönstrade papper och ett stämpelmotiv.....
 
Så här blev mitt julkort
 
 
Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pysseltokiga Marie
skriven :

Hej Petra!
Mycket fint julkort du gjort:)) Pappret med hjärtat och paketet gillade jag massor:))

Må så gott
Kramizar Marie

2 Johanna "pojjo"
skriven :

Men så sött kort :) vad du är duktig som redan börjat med julkorten. Jag tycker jag är tidig som börjar i september *ler*

3 Onkis
skriven :

Jag gillade ditt julkort jätte mycket, va roligt att du var med på min julkortsutmaning.
Kram!