Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Födelsedagspresent till en prinsessa....

Ännu en tävling på 48-timmars scrap är igång!
Nu skulle man göra ett födelsedagskort till ett barn, upp till skolåldern och då tänkte jag direkt på prinsessa! Kanske för att det är så länge sedan jag gjorde ett sådant kort 😉.
Så här blev mitt bidrag.....
 
Älskar de pyttesmå gemen som sitter i ovankant.....
Prinsessan är en magnolia-stämpel som jag färglagt med distresser.
 
Här syns den lilla kronan som det står PRINCESS på......
Nu dax för lite slötid i soffan
 
kram Petra/Trollet
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pysseltokiga Marie
skriven :

Hej Petra!
God fortsättning på det nya året!
Så gulligt princess kort du gjort:) Stämpeln var ju så söt och ett mycket passande papper med de små söta grodorna:))
Du textar väldigt snyggt också:)
Lycka till i utmaningen!

Må så gott
Kramizar Marie

2 Johanna "pojjo"
skriven :

Jätte sött kort men många fina detaljer :) härliga färger också.
Önskar dig en god fortsättning på nya året :)