februari/mars-2011 del 1

När Alliz kom så visste hon inte hur man leker, vad man gör med ben eller
vad man har leksaker/bollar till.
Vi har testat och testat men leksaker/bollar är fortfarande inte intressant.


Som synes så är ben gott, vilket är tur tycker jag för det håller ju tandsten borta!


Alliz är en riktig Matte-hund. Behöver inte ha koppel när vi är ute och går.
Hon har lärt sig inkallning, stanna, stilla, sitt och ligg!!!!!


Här har jag klippt rent Alliz ansikte så man ser hennes fina ögon!
Det är jobbigt att bli borstad och klippt när man inte är van, men nuförtiden vet
hon att det väntas belöning efteråt. Då hoppar hon runt mig och följer mig till sin
"godisburk"


Visst är hon söt med tungan lite ut!!!!!


Total acceptans när man kan ligga bredvid varandra och sova - HEJA!!!


Sen Alliz kom har det blivit många promenader....för det mesta själv,
ibland hela familjen och ibland med ett av barnen - det är Guldstunder!!!!


Puss-paus på matte!


Fångad på foto i språnget!!!!!

Fortsättning följer.....
//Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0