Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Betonghjärta som Gå-bort-present!

Var bjudna till barnens Farmor idag så då dekorerade jag ett
betonghjärta som jag gjutit.


Färgvalet blev svart-vitt-grått, tycker det är fint till betongfärgen.
Har lagt lite stickles på rosen som skimrar.


Swirlen har jag "målat" dit med liquid pearl.
Satte ett svart-vit rutigt band i nederkanten runt om - färdigt!

Tycker det är kul att sammanföra båda mina hobbies......
Betong och scrap

Ha en trevlig helg - Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Alexandra
skriven :

Vad snyggt!!! Du är så duktig, och självklart ska man sammanföra sina olika hobbies :D

2 KatarinaR
skriven :

Det blev ju jättefint!

Kul att kunna kombinera två hobbies så.

3 Camilla
skriven :

Kanonsnyggt! Har prövat att gjuta betong för första gången. Det var skoj!

4 Annelie
skriven :

Ja det blev jätte fint. Måste ju testa att gjuta snart, men jag får lixom inte tummen ur....

5 Maiden
skriven :

Men å så läcker - den ser ju så god ut att man vill äta upp den!! ;-)

Kram

6 Liv
skriven :

va snyggt :-) behöver verkligen idéer :-) så tack