Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Flask-kort

Har tillverkat några Flask-kort, perfekt att hänga på en flaska
när man har med sig en Gå-bort-present eller varför inte som
Födelsedagspresent?????
 
Med ett så vackert papper behövs det inte mycket dekorationer
 
I stället för en blomma....... ja varför inte? En flaska vin är ju perfekt
att ge bort, eller hur?
 
Något värmande i kylan står det på "ringen", blev nog inspirerad av dagens väder ;)
 
Gjorde även en annan modell....
Gillar den rektangulära, kommer jag göra fler av.
Har ju varit väldigt "opysslig" under ett par års tid, men nu börjar jag komma igång igen.
Söker inspiration på andras bloggar och olika forum, är ju en härlig djungel på nätet av olika scrap-alster.
Det värsta är att det säkert hänt en massa nytt som jag missat under mina paus-år...... har nog en hel del att ta igen...... tur att jag numera har blivit med pysselrum!!!!!
 
Pysselkramar från
Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johanna -pojjo
skriven :

Jätte fina flaskkort du gjort.. ser nästan ut som små slipsar till flaskan *ler*

2 Camilla
skriven :

Fina flaskkort!
Skönt att inspirationen börjar återvända; det går ju lite upp och ner ibland. Men det är såå härligt att ha ett eget kryp-in, eller hur??

3 AnkieF
skriven :

Man kanske ska testa det :-) och visst är det underbart med eget rum. När Freja och jag bytte så fick jag mitt rum precis som jag ville med massa förvaring.