Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Min aktiva familj.........

Idag delar jag med mig av ett roligt kort som Fotograf Sanna Ansgård tagit på vår familj! Ibland känns det verkligen som om man är på flera ställen samtidigt....eller hur? Just nu har jag som vanligt en massa roliga projekt på gång.....dels i mitt jobb som förskollärare, sen i mitt Forever Living jobb, sen vill jag ju hinna pyssla också, måla om lite möbler här hemma, hinna röja i trädgården innan snön kommer..... ja visst ja......det ska ju tvättas kläder, disks, lagas mat och städa också......eller det kanske övriga familjen kan ta hand om hihihihihi Hur som helst så önskar jag alla en härlig tisdagkväll Kram Petra/Trollet ....som gjort två julkort ikväll ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pysseltokiga Marie
skriven :

Hej Petra!
Men så roligt foto hon gjort:) Ett sånt har jag aldrig sett innan. Hoppas du visar dina julkort du gjorde:)

Ha en "lugn" Onsdag;)
Kramizar Marie

2 Åsa/asamia
skriven :

Vilket härligt foto, tänk vad man kan göra nuförtiden. Kul att du hälsade på inne i min blogg. Hoppas jag kunde inspirera dig. Ha en fin helg.