110129 - lek med kompis

Alliz framsteg går i rasande fart!
Nu är inte ens bilen läskig längre, utan hon hoppar glatt in när jag öppnar dörren,
antar att hon haft lite draghjälp av mammas hund Suzette!


Här sitter/ligger de i framsätet och väntar på att vi ska iväg på promenad!


Åh så härligt att få vara lösa i snön!
Vi väntar på min kollega Anki och hennes stora hund Champis.
Jag ville tidigt att Alliz skulle lära sig vara med andra hundar så hon fick se att
de inte är farliga....... då var Champis ett bra val, för hon är stor, glad och lekfull och
väldigt snäll!!!!!


Suzette har varit på promenad med Anki och Champis tidigare....
så hon vet att det finns godsaker i ryggsäcken!!!!


Nu har även Alliz märkt att det vankas godsaker...
Det här är oerhört nyttigt för Alliz, att se att människor är snälla!!!!
Jag ser nästan allt som möjlighet till träning och utveckling!


Här tycker jag det syns att hon är mer självsäker mot vad hon var i början!!!!!

//Petra



Kommentarer
Postat av: Siv Rystedt

Underbara hundar

2011-07-23 @ 15:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0