Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Branäs 08

Varje år åker vi till Branäs och åker skidor. Ikväll blev det en LO om Dennis och vår resa i mars.



Usch vad suddigt kortet blev....men så är det. Det jag vill visa är texten BRANÄS. Jag har tagit chipboardbokstäver från olika alfabet och målat med vit akrylfärg, sen nån pärlemorgloss ovanpå. 08 har jag skrivit med stickles-frosted lace.



Kolla in journalingpappret! Är från ett block jag inhandlat hos Pyssel Passion. Det finns massa olika sidor i blocket och jag tycker det är super duper att ha just till journaling!



Här ser ni vad jag har dille på just nu.......sätta band eller snören runt brads.....
Tack för ikväll & Natti Natti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Huuu, man känner nästan kylan, du har lyckats fånga en vinterkänsla!