Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Ny LO

Häromdagen var mammsen inne på Pyssel Passion och då fick jag ett jättefint papper av henne! Eftersom det var fjärilar på det så visste jag direkt vad jag skulle ha det till........
Vår Melina har nämligen slutat på sin 5-årsavdelning Fjärilen, och på deras sommaravslutning tog jag kort som jag nu scrappat till hennes lilla album (8X8).



Jag klippte ut ett hörn av pappret och fick då med två fjärilar och hjärtformen. I hjärtformen har jag använt linjerna till min journaling.



Här syns den utklippta fjärilen....snyggt med glittret tycker jag och säkert lilla dottern oxå!!!
Kanterna har jag chalkat med Chestnut Roan.



Bokstäverna jag stämplat är från Nalle Puh stämplarna EK Sucess. Även fjärilsstämpeln ingår i det setet. Runt bradsen (glittriga såklart) sitter det floss.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Hallå, vad fint det blev med glitterpapper, vad du kan