Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Fotbollslördag!

Denna dag har gått i fotbollens tecken! Sonen skulle vara med på en cup med sitt lag i Gamleby, så 5.15 ringde väckarklockan i morse!!!!
Grabbarna i Dagsberg IF var jätteduktiga, men match nr 1 förlorade de - synd!
Match 2 vann de och glädjen var enorm, både bland grabbarna och föräldrarna........


Hela härliga gänget i Dagsberg IF P-98


Tim, Dennis & Viktor

Sista matchen förlorade de, så tyvärr gick de inte vidare till final.

Efter en sen tur till stallet tog jag det här kortet, måste säga att jag imponeras över hur läckra kvällshimlar kan vara!



Väl hemma blev jag emottagen av vår härliga katt Gnuttis!



Tack och godnatt...................Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: