Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Lördagmorgon

Vaknade sent i morse (8.00) och efter kaffet cyklade jag bort till Pim-Pim. Måste säga att man blir väldigt glad när man svänger in framför stallet och möts av ett gnägg och ett litet hästhuvud som sticker ut!

image115

Igår kväll for familjen till Henrik & Petra för att titta på deras lilla Emil 10 dagar gammal! Gissa om han var JÄTTESÖT.......... Jag blev helt kär i honom och det blev även Dennis.

image116

Melina vågade inte hålla honom, hon var rädd att göra honom illa. Vi andra vågade i alla fall och Emil fick pussar och kramar, klappar och snuffande på huvudet.

image117

Visst är det sött.....två kusiner Karlstrand - den ena 10 dagar den andra snart 10 år - jag blir helt tårögd över den bilden.......... Dennis tyckte jättemycket om att snuffa på Emil - helt stolt över sin nya kusin!
Vill passa på att gratulera de stolta föräldrarna Henrik & Petra till en jättefin son!!!!!
Faster kommer att besöka Emil ofta för att bebisgosa. Ni vet väl att jag gärna tar honom om ni vill göra nå´t ifred....hi hi hi hi hi passar mig utmärkt att ta hand om bebis en stund så slipper man skaffa en egen!!!!!
Kramar till alla - Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Hej Petra vilka fina kort du tagit,Henrik o Petra ska vara stolta för att de fått en så söööt son.
Mamma.

2 Lotta
skriven :

Hej måste bara fråga pim-pim är det möjligen en Johanna som ärger henne?

/Lotta