Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Petshopbox

Sitter här och tycker lite synd om mig........har en dj....la magkatarr så jag fick åka hem från jobbet efter lunch. Kollegorna tyckte jag var grå i ansiktet (vadå det är väl halloween......?)
Hur som helst har jag sovit, sovit, sovit och sen kom kära maken hem med pepcid (MUMS)!
Nu har jag pillat i mig lite mat och väntar på idol............... måste ju kolla inför PP`s idoltävling!
Förra veckan altrade jag en hattbox till Melinas Petshopdjur.



Så här blev den.....målad med svart akrylfärg och uppiffad med färgerna grönt, rosa och gult. Petshopdjuren är utklippta från en planch och laminerade - likaså texten på högersidan.
På handtaget har jag satt ett minitagalbum som har bilder på "petshopar" på varje blad.
Så nu är det bara att vänta på morgondagens utmaning.....så vet man vad man gör imorgon - tjoho.
Bara den här attans magen taggar ner sig och slutar värka....
Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 pyssellina
skriven :

Jättefin hattask. Din dotter blev väl väldigt glad antar jag.

2 sandra
skriven :

oj såå fin, antar att den blev "poppis" :-)

De här små djuren samlas det på här hemma också, men de är ju såå dyra!



Ha en trevlig helg!

3 Mill@n
skriven :

Snyggt & tufft! Askar är ju så kul att altra! =o)

4 Ulrica
skriven :

Wow vilken rolig idé, kanonfin! =)



Ha en trevlig helg, kram!

5 pia
skriven :

Wow vad fin den är!!!

6 Paula Wiktorell
skriven :

Jag har ju haft äran att få se asken på riktigt och försökte sedan övertala min dotter att önska sig pet shop djur i julklapp så att jag kunde få göra en likadan (den är så snygg), men hon vill bara ha en rutchkana. Vad gör man med de där barnen???1



Kram Paula