Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Söndag ur barnens perspektiv!

En däckad dag för mig......mått skit och knappt gjort nå´t!
En blandning av allergi och lågtryck räcker för att ta knäcken på mig!
 
Melina och Dennis har i alla fall haft kul med mammas kamera och fotat
dagen i vild förtvivlan, ok jag erkänner - hälften av fotona hamnade i papperskorgen!!!!


Vårt utedass som vi vägrar göra oss av med, bra till förvaring!


Milla upp och ner............


Dennis upp och ner


Farmor & Ingemar som kom förbi och fikade efter en promenad i Ekbacken. 


Min lilla GullMilla!
Ja ni, nåt pysslande har det inte blivit av sen före påsk.......fattar inte hur alla
hinner! Och på tal om allergi, är det inte helt SJUKT att få det när man är
38 år och aldrig haft det förut - Attans SKIT tycker jag!!!!!!!
Nä nu ska jag snart lägga barn och sen mig oxå!
Natti natti - Petra






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Petra, Henrik & Emil
skriven :

Fy för allergi!! Själv är jag (än så länge) utan allergikänningar men familjen har ju en allergisk medlem så jag vet lite hur det är iaf. Hoppas det bättrar på sig!! KRAM

2 Siv Rystedt
skriven :

Hejsan, hörde idag på radion att allergi kan man få när som helst, även om man inte haft något tidigare.Hoppas det går över snart,sedan kanske du inte känner av det något mer,så beskrev de på radion. hHa de gott.

3 Anna Q
skriven :

Hej! Tycker synd om dig och hälsar dig välkommen i klubben.... Fick min allergi när jag var 35 eller så. Har kli i ögonen nu! Håll ut! Kram från oss i andra stan