Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Presentlåda

I morgon kväll ska Mammsen och hennes vännina till en
nyinflyttad granne på inflyttningsfest.
Han som ska få lådan är i 30-årsåldern så
färgvalet blev svart och vitt.


I lådan ska det sen läggas godsaker...........
Pappret jag använt är från Bo Bunny och inhandlat på Pyssel Passion.


På locket står det Välkommen till och på framsidan (visas sen) står det Djurön.
Blomman är Bosskutdie och det är baksidan av pappret som jag stansat ut i.


Här är då framsidan! Djurön har jag textat med vit penna på en chipboardtag
som jag klädde i svart cardstock.
Blommorna är även de Bosskutdies - miniblommor.
Bakom tagen sitter en bit papper som ser lite "sjökortaktigt" ut.


Här är kortsidorna på lådan.
Stämpeln med killen som kör är PP´s och passar eftersom han som
ska få lådan kör cab sommartid.


Baksidan av lådan...........

Ha en trevlig fredag - nu är det Let´s dance dax!!!!!!!
Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Tack Perta, jag är jätteglad för lådan, den är otroligt fin. MAMMSEN.....

2 Helena Johansson
skriven :

Det var en snygg låda.Det passar verkligen till en kille

[email protected]

3 Elisabeth
skriven :

Den där var verkligen jättesnygg. Passar bra till kille, tycker det är svårt till såna annars. (dränker förvisso alla mina alster i blommor och spets :-D)

Hoppas allt är bra...blir det den 18:e? Ska försöka komma i så fall :-)