Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

LO från förra årets fotbollsskola

Beställde REA papper från PANDURO och blev så glad när jag fick dem.
Såg direkt vad jag skulle göra med fotbollspappret, en LO från fotbollsskolan Dennis gick på förra året!


Valde att sätta korten på rad, men jag skar dem på höjden och tog en
vitgrå fotomatta under.
Fotbollarna som sitter fast på bandet är knappar på vilka jag klippt bort öglan på baksidan.


Datumstämpeln är egentligen tänkt till födelsedag, men jag klippte bort
grattistexten och sen glossade jag 13,14,15 med krackeleringsgloss - de datum fotbollsskolan var!
TEAM SPORTIA är från Dennis linne han hade på sig.......


2 svarta tags med metallkant.


Jag bjuder på lite väldoft oxå - liljekonvaljer är ju så underbara!!!!!

Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: