Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Mammalyx!

Hej alla Mammor!!!!!
Här kommer ett tips till alla er som behöver lyxa till veckoslutet!
Ta in på Ladie´s spa & country club i Sandviken mellan
Norrköping och Rejmyre.
Har varit där sedan i fredags till nu idag och ätit underbar mat,
druckit gott vin, gått promenad, yogat, vattengympat och haft helt KANON!


Visst är det fint?


Det ligger så fint med utsikt ner mot sjön.

Snålkorvsmamman tog ingen behandling utan köpte en ansiktsmask
med lera från döda havet...........


Kan själv - hi hi hi hi hi hi

Tack mina härliga vänner som var med - underbart hade vi!!!!!
Nästa gång jag åker dit MÅSTE Mammsen och Syrran följa med
de behöver också en helg i morgonrock.....

Ha det bäst - kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Vad bra att du har haft det skönt,å vad fint det ligger,jag trodde att det låg uppåt Kolmården,var har jag fått det ifrån....