Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Exploding box

Japp nu har jag testat.....att göra en jag oxå!
Köpte en färdig "mall" från PP men sen har jag tänkt och tänkt vad jag skulle göra med den.
Det blev en box till lilla Mammsen, hon behövde lite uppmuntran
och eftersom hon alltid blir så glad över mina hempysslade grejer
(typiskt mammor va?) så gjorde jag den till henne.


Alla sidor på asken, och locket är olika dekorerade.... Färgvalet blev rosa & brunt.


Locket - gjort av dubbla papper, det översta skuret och uppvikt samt fäst med brads.
Dekorerade med rosor och spets.


Inuti.....näpp inget som "poppar" upp utan ett kort på mig och mamma i mitten
samt ett gäng passande ordspråk/citat runtomkring.

Mamma blev glad för den och nu har hon nåt att kika på de där trista dagarna!!!!!

Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

oj vilken fin låda! Förstår att din mamma blev glad =)

2 Christine
skriven :

Oj, vad mkt snyggt det var här inne. Du verkar vara en hejare på cement saker, snugga blir dom oxå. Kram...tyrasmatte

3 Ulrika
skriven :

Så söt! ... och vilken trevlig present!

4 Siv Rystedt
skriven :

Tack, tack Petra för den fina asken,den är såå fin, har läst och tittat flera ggr.Kram,kram mamma.

5 Memme
skriven :

Jätte snyggt! Fin idé att inte ha de som "poppar" upp utan låta de andra tala mer.

6 Camilla
skriven :

Lådan blev ju hur bra som helst!!!!!!!!! Förstår att mamma blev glad:)