Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Blandat från betongverkstan.............

Har gjutit en hel del i sommar, och bästa sonen gick och fotograferade
för glatta livet.............


Här håller jag på att "klappa in" betongen på ett blad


Mammsen blandar betong - man blir iaf stark i armarna:)


Snart täckt hela bladet!


Det roligaste är när det är dax att pilla bort bladet - om än tidskrävande...


Ett färdigt fågelbad


Söta minirosor - underbara att ha i blomkrukan!


Duktyngd i form av ett ägg!


Även Trollsländor gillar betong:)

Ha en härlig söndagkväll - Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Fina grejer! Har precis gjort ett par trevande försök i betongens värld, men det var skoj!!! Bildbevis kommer så msåningom - när jag fått hem min dator (på lördag.....)

2 Nina
skriven :

Åhh va fina grejor, jag har önskat mig en bok om betong i julklapp av syster så fåse om jag gör något nästa sommar :)

Inspirerande blogg kramar

3 Tesa/Therese
skriven :

Jag brukar smörja in bladet med olja innan jag har på betongen. Då går det mycket smidigare att få bort bladresterna.



Kram Tesa