Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Lite enkla julkort

Har tillverkat några enkla kulkort som jag tänkte visa.


Eftersom pappret är så finte med ängeln så satte jag bara dit en blomma
samt lite silverstickles på vingarna - KLART


Traditionellt i rött och grönt...


Ännu ett fint bakgrundspapper (Panduro) samt en lite julhängel.
Tog rött stickles runt hjärtat.

Ska nu bara se till att skicka iväg julkorten oxå......
Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Jättefina julkort!

2 Tesa/Therese
skriven :

Poppar in för att önska dig en God Jul och Ett Gott Nytt år.

Kram Tesa

3 KatarinaR
skriven :

Ser att du fått dej en liten söt hund. Vad skönt att den fick komma till ett bra hem!

God fortsättning på julen önskar jag dej!