Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Vadstena-dagar!

Nu har jag varit med barnen, mammsen och Suzette i Vadstena fyra dagar.
Fyra härliga dagar med sol, bad, god mat & dryck!


Barnen i ruinerna av det gamla klostret....


Även Suzette kollade ruinerna


Det närmaste vi kom nunnor var dessa statyer:)


Härlig solnedgång som vi satt och beundrade från stugans altan.
Perfekt att avnjuta kallt vitt vin till!!!


Gissa om det plaskades mycket i Vättern........

Nu är det skönt att va´hemma igen.
Har gjutit en massa i kväll så i morgon hoppas jag se resultat.

Hoppas ni andra oxå njuter av solen!
Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Tack Petra för dessa underbara dagar, vilken skön plats o stuga o vilken fin utsikt vi hade från den underbara verandan.Trevliga utflykter med jätte god mat, puben hade gott vin o trevliga gäster!!!!

Tur att vi inte har hört att det på en del ställen i Vadstena har haft mycket orm, vi fick ju ett sådant mottagande på Omberg. Ha de bra o Tack igen.Morso o Suzette (som bara sover)