Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Höstmarknad

Varmt välkomna till Dagsbergsgården lördagen den 30/10
kl 10-16 på Höstmarknad (med inslag av jul.)

I år har vi ett stort utbud av utställare som visar och säljer sina alster:
Broderade dukar
Smycken
Stickat
Vävda trasmattor
Spånkorgar
Målat glas
Dock-kläder
Böcker
Betong
Rökt fisk
Honung
Vävda löpare
Lappteknik
Blomster
Ljus
m.m m.m.

Dessutom kommer Topformula att visa samt sälja produkter
ur sitt sortiment - se min länklista

Klass 6 på Dagsbergsskolan säljer fika samt korv med bröd.
De ordnar även med lotterier med finfina priser......
(ett av förstaprisen är två biljetter till Omaka Par på Skandiateatern)

Vi ses hoppas jag, Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Petra & Emil
skriven :

Klart vi ses!!! Emil o jag kommer o hänger, handlar o mumsar korv under dagen!!!

2 Nina
skriven :

Hej!

Kul att du ska stå. Vi kommer men det blir efter 13. Jag jobbar...men jag hoppas på att vi ses kramar Nina