Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Lördagsmorgon i Trollebo

I förrgår var det vår ute....men igår trillade det ner FEMTON cm snö...
Tog en härlig morgonpromenad med Alliz och tankade lite ny energi,
åkte på magkatarr igår (trodde det var magsjuka först) så i helgen ska jag
leva efter mottot "Gör vad du vill och inte det du måste"!


Härligt att vara först att gå i nyfallen snö!


Isen i bäcken har smält


Mycket snö för korta Alliz-ben


Fick duscha bort all snö när vi kom hem...

Jag har även börjat med påskpysslet här hemma.
Av en gammal bok har jag decoupagat styrolitägg

Tänkte dekorera dem sen, kanske lite bast/spets, någon tag, ev blommor...

Ha en härlig lördag - Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: