Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Bröllopskort

Jag fick beställning på ett bröllopskort och det blev så här:


En "gammal" biljett, blommor och genomskinliga hjärtan fick pryda framsidan.
Jag satte även i pärltråd i den stora blomman.


Visar även insidan, bröllopstexten stämplade jag på brunt papper och satte
en vit fotoram runt.

Som ni förstår skulle kortet gå i färgerna vit, beige och lite rosa.
Beställaren blev nöjd så det var kul med en beställning, har ju som ni vet
inte pysslat på länge....... men nu så.....

Ha en härlig söndag - Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Härligt att pyssel lusten kommit tillbaka!



Ha de gott i sommarvärmen.



Kram Katha



Välkommen att besöka min blogg

2 Liv
skriven :

wow va snyggt!