Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Nu är teglet på plats!!!

Nu känns det som om bygget går i en rasande fart, takteglet kom på idag!


Även utegipsen börjar komma på plats....


Tak-kupan på nedsidan ska få plåt-tak.


Visst är takteglet fint?


Kommer se ut som en låda innan fönstren kommer på plats, men det
är kottlat och klart :)

Nu är det snart dax att gå ut och byggstäda, ska bara få i mig lite kaffe först!!

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Petra Jacobsson
skriven :

Wow vad snabbt dom arbetar på med utsidan!!! Är ni hemma nåt i helgen? Emil o jag är sugna på att komma förbi o spana lite :-)

2 Tesa/Therese
skriven :

wow, vad mycket som hänt med huset sen jag senast tittade in hos dig:)



Kram Tesa