Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Nya insikter om inre och yttre hälsa!

Hej på er i semestertiderna!
Här är aktiviteten lägre än någonsin, men för den sakens skull är det inte lugnt ändå:)

Sedan i januari har jag blivit återförsäljare för Forever Livings produkter!
Forever Living är ett direkthandelsföretag somm tillverkar produkter baserade på ekologiskt odlad Aloe Vera!


Det som är så roligt med att jobba med Forever Living är att jag fått en större medvetenhet om hur viktigt hälsa är för oss....... speciellt viktigt med tanke på vad jag har i mitt bagage......

Sedan januari dricker jag numera en "hutt" varje morgon,





en hutt Aloe Vera Gel (vad trodde ni, hi hi) och de positiva effekterna har inte låtit vänta på sig.
Jag har faktiskt inte varit förkyld sen i januari....... tillfällighet eller????

Jag kommer att skriva lite om våra produkter här på bloggen, och om någon är intresserad av någon produkt så går det bra att lämna kommentar nedan.

Hoppas ni är rädda om er, bara du har ansvar för din kropp

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: