Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Gårdsbutiken Romantiska Ting

Mamma och jag for ut till Gårdsbutiken Romantiska Ting förra helgen!
Vilket ställe........dit kommer jag att åka tillbaka!
 
Eftersom jag älskar gamla och speciella saker så hittade jag verkligen ett paradis,
fick många idéer som kanske kommer förverkligas nån dag......
 
Titta så vackert, taklök i en nött järnkruka!!!!!
 
Den här lavendeln stod på trappen in till butiken, visst är krukan ljuvlig?
Handlade gjorde jag..... NATURLIGTVIS :)
Så här fixade jag till när jag kom hem....
 
Hoppsan, hamnade visst på sniskan, men det är en gammal stol på verandan
som jag har mossa, äpplen, ljung, hästsko och lite annat på. Lyktan och stenfåglarna
handlade jag på "Romantiska ting"
 
Närbild...... tycker fåglarna är för söta!
 
Älskar den här tagen med fina orden, kände direkt att DEN MÅSTE JAG HA!!!!!
Kanonfint med änglavingarna bakom, Tack Viola för tipset!
 
Kommer att visa mer foton på det andra jag handlade:)
 
Kram
Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: