Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

HUDVÅRD

Hej!
Som några vet så jobbar jag med yttre och inre hälsa på Forever Living!
Det har nämligen blivit viktigt för mig vad jag stoppar i mig samt har på mig
vad gäller cremer, tvål, hårprodukter m.m.
Jag har hittat en UNDERBAR hudvårdserie som heter Sonya och är hudvård i flera steg.
Rengöring - peeling - ansiktsvatten - serum - balancing creme
 

Att basen består av Aloe Vera är kanonbra, det påskyndar nämligen cellförnyelsen!
Här kommer lite fakta om produkterna:
CLEANSER
En mild rengörigslotion som innehåller jojoba som effektivt löser upp fett och smuts på huden
 
TONER
Den är vårdande och porsammandragande, den går ner på djupet och innehåller inte alkohol!
Hyarylonsyran som är en av ingredienserna binder fukt, 1 del hyarylon biner 1000 delar fukt!
 
PEELING
En mild peeling som ger en finare och fastare hy. Den minskar porernas storlek och repar INTE huden.
Rengör ordentligt vilket tar bort gamla hudceller.
 
SERUM
Ett djupgörande serum med snabb effekt. Den ger ett dagligt skydd mot fria radikaler.
Verkar utsätande och utjämnande, man får en uderbart len hy!!
 
BALANCING CREME
En underbar dag/nattcreme som är en riktig fuktbooster (innehåller hyarylonsyra).
Perfekt för hud som har fina linjer samt för ungdomar med fet hy.
 
Behöver jag säga att jag använder denna hudvårdsserie??
 
På söndag ska jag ha Hudvårdsstund och då prata med gästerna om huden, dess egenskaper, hudens åldrande och hur man på bästa sätt kan hjälpa sin hy....
 
Kram Petra/Trollet
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: