Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Namnhalsband

Hello!
fick en beställning på namnhalsband. beställaren ville ha tags.....men eftersom de är slut så kom vi överens om att jag kunde stansa i en ring! 
Så här blev resultatet....
 
Det är mottagarens barns namn som står i ringen. Ett hängande hjärta satte jag dit också.
 
Nu hoppas jag hon blir nöjd med halsbandet!
I morgon ska jag med en väninna till syfestivalen......kommer handla på mig en massa smyckesdelar och scrapgrejer.......längtar!!!!!!
i dag blir en tuff dag, ska på en begravning och ta avsked av en fin människa som lämnade jordelivet på tok för tidigt, jag känner så med hennes man, barn, föräldrar, svärföräldrar, syskon och övriga i hennes närhet ❤️
Må du vila i frid, vackra, underbara Mia ❤️
 
Kram Petra/Trollet
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Onkis
skriven :

Åh, vilket sött halsband, vad tar du för det om man vill beställa ett?
Kram & ha en trevlig helg!

2 Pysseltokiga Marie
skriven :

Hej Petra!
Jätte fint halsband du gjort:))
Det är tungt med begravning, särskilt när det rör sig om någon som är för ung för att lämna jordelivet. Jag var på begravning i Måndags, han blev endast 45 år.
Hoppas att du mår okej nu efter.

Kramizar Marie