Äntligen vår!!!!



Här kommer Alliz i full fart. Jag har henne aldrig kopplad när vi är ute
i trädgården för hon går bara runt mig.....
Visst har det hänt att hon gått iväg in i skogen, men när jag ropar på henne
så kommer hon skuttandes!!!!


Vi har sån tur att vi bor granne med ett naturreservat!
Det används flitigt av mig - och hundarna...... här är de alla tre!


Lilla Lilly ligger på språng ifall Moster Alliz kommer......


...sen blev det brottningsmatch!!!!!!
Jag tycker det är så kul att Alliz äntligen kan leka, hon visste ju inte hur
man gjorde när hon kom......


Även Suzette är med och leker, tycker kortet är så roligt :)


Här ligger jag med huvudvärk i soffan och då kom Alliz upp och la sig hos mig!


Visst är hon söt Lilly? Som en liten lurvboll!!!

Jag tycker det är en förmån för Alliz att hon nästan dagligen träffar
Suzette & Lilly, hon lär sig massor av socialt ihop med dem!

//Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0