Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Tackkort

Fick en beställning av en kollega som ville att jag skulle göra ett tackkort till hennes svärföräldrar eftersom de hjälpt henne med hennes dator.

image39

Jag tog ett svart cardstock som bas och ovanpå ett svart papper med silvermönster. Stämpeln är från hänglar & stänglar och den har jag målat med distresser. På det svart-vita bandet sitter två minitags med namnen på mottagarna.

image40

Ordet thanks är utstansat med Cuttlebugen och finns i Olivia alfabetet. Jag har fäst den med Xyron och målat med silverpenna runtom.

image41

Runt stämpelpappret har jag en svart fotomatta och även där har jag lagt en silverrand.

Jag hoppas ni alla har njutit av den soliga helgen - det har jag.......Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Paula Wiktorell
skriven :

Åter igen ett otroligt fint kort. Du är verkligen bra på att maska. Har du något speciellt tips när du gör det? Vi måste träffas snart och scrapa, kanske göra kort.

Kram Paula

2 Johanna Fridsén
skriven :

Hej Petra!
Vilken jättefin blogg du har! Och vilka fina grejer du har gjort! Jag är jätteimpad! Häftigt att få se vad du gör utanför stallet också :)
Pussa Pimpim från oss och ha det så bra.
Kram Johanna och tjejerna