Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Erik 1 år

Idag fick jag en beställning av en kollega, hennes barnbarn fyller ett år!
Det blev ett kort i ljusblå färger och med TILDAS underbara klippark  (man behöver ju inte använda stämplar jämt). Bokstäverna är utstansade med min Cuttlebug och ditsatta med Xyron.

image4

Tagen med siffran 1 samt snigeln är upphöjda med 3-D kuddar.
Nu ska jag bläddra i en ny bok som kom med posten. "Nya scrapieer" Minialbum och dekorering, sen får vi se om det blir någon inspiration. Det lär i så fall synas här på bloggen hi hi hi.

//Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria Åhsberg
skriven :

Hallå darling! Kul med en ny blogg..hihi=) vilka fina kort du gör, får värsta inspirationen=) har suttit ihelgen o gjort kort.. två bröllopskort ett förlovningskort och två grattiskort..hihi=). kulkul. Även förberett några Agnes och Melwin till kommande kort, tack för tipset;) Va på Kontorab idag o köpte lite nytt mönstrat papper..10st för 79 kr! bra!säg inget till mamma bara;) Tyckte jättemycket om kortet du hade i din gamla blogg..till DT pojkkortet..kanonfint..=).ses säkert snart dock inte innan mässan, ha det så bra där...shoppa lugnt;)