Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Enkla julkort

Tjolahopp.....nu blir det lite uppdatering här.
Tänkte visa några julkort som jag skapat i största enkelhet....är ju bra om det går snabbt om man ska göra många hi hi....


Visst är de söta - stämplarna från PP som är som frimärken? I love them....


Har lagt en stickleskant runt vita pappret som ram


Ännu en PP stämpel - julkram (så fiiiin)



Japp det var det.....nu väntar jag bara på att PP ska lägga upp veckans utmaning i Idoltävlingen. Du är väl med?

Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Paula Wiktorell
skriven :

Super fina Petra! Kram Paula

2 Ulrika
skriven :

Jättefina ... fastnade lite extra för det översta ...

3 sebbe
skriven :

Det oversta var finast kram sebbe

4 Anonym
skriven :

Det oversta var finast kram sebbe

5 Scraptroll
skriven :

enkelt kan vara riktigt snyggt det med och dina kort är ju hur fina som helst. men håller med de andra det översta kortet är absolut finast

6 BellaMios
skriven :

Jättefina kort ju! Även enkelt är fint :) Och i dessa julkortstider kan man inte lägga tvimvis på varje kort.



Tack för titten :)

7 rebecka/bleckvard
skriven :

jag tycker att dom blev jättefina :) enkelt är också fint ju! :D

8 DrAnnika
skriven :

Hejsan!



Detta inlägg har blivit länkat till från Brunkullans adventskalenderblogg för dina fina enklare julkort!! Hoppas att det var ok! :)

hälsningar

Annika

Brunkullans DT