Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Kolla in vilken kul grej!!!!!

Det går ut på detta:Gå till inkorgen (alternativt utkorgen) för dina sms.Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en som svar. (Fråga 1=första raden i sms 1, Fråga 2=första raden i sms 2 osv)
1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Ok

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kan du ringa mig?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
På hemväg, så vänta till klockan 6

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
Tack för en jättetrevlig lördag!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Har du åkt vilse?

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Ska Pim-Pim ha halm i nätet i kväll?

7. Vad vill du mest av allt höra?
Har det löst sig med D?

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Surfa fritt i 2 månader!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Japp
Så ta nu denna med dig och testa vad dina svar blir!

Kram Petra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 viktoria
skriven :

hej. har varit här o kollat lite så slänger in ett litet inlägg också :-) Kolla gärna min sida http://viktoriahelena.blogg.se ha en fortsatt bra vecka.