Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Attans oxå.............

min mobil är TRASIG!!!!!!!!!!
Har den inlämnad nu och det kan ta upp till F Y R A veckor!
Fatta hur aslångt det är!
Det är inte det värsta, utan att min mobil används till 90% som kamera
så några bilder på bloggen lär det inte bli än på ett tag framöver!

Har ändå haft rätt fullt upp om man uttrycker det milt,
så skapandet har legat lite på is även om det händer att jag får till
lite alster uppe i min hörna hi hi hi hi hi.

Har just packat en resväska,,,,,
ska på SPA i morgon och inte komma hem föränn söndag e.m.
TVÅ nätter utan barn i sängen JIPPEEEEE!
Kommer må som en prinsessa antar jag, kanske äntligen får prova på
vad det där som heter skönhetssömn är he he he.....

Lovar att ta lite kort med sonens lånade mobil så ni kan bli lite avundsjuka tihi.

Hoppas ni njuter av hösten och dess underbara färger
och får världens bästa helg!

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Petra & Emil
skriven :

Ha det så underbart på spa!!! Själv åker jag ju på kryssning med kompisarna -gött!!