Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Trollets hiss och diss vecka 32

Jaha då var det dax för lite Hiss & Diss igen...........

Börjar med att DISSA,
och valet denna vecka är INTE svårt!
Dissar nämligen Väderprognoserna...........
tänk att de visar olika väder på olika kanaler, samt olika
på alla dessa sidor på nätet.....
Vet ni vad det värsta är?
Jo att jag går på skiten varje morgon=)
I morse for vi runt och drog ut modem och kablar eftersom det minsann skulle
bli blixtar och dunder.......och vad händer?
VÄRSTA HÄRLIGA SOLEN - och där går jag med långbyxor och långärmad tröja
snacka om lättlurad hi hi hi hi hi hi hi.

Veckans HISS går till min nya fritidssysselsättning......
FACEBOOK - helt galet att jag råkade halka in där!
Jag har kämpat emot läääääänge men nu så är man på.........
Kul att det finns såna galna forum, vore ju trist att inte ha nåt att göra:)

Ha det bäst
//
Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Petra & Emil
skriven :

Ja, fejan är såå kul! :-)

2 Alexandra
skriven :

Beroendeframkallande ;)

3 Siv Rystedt
skriven :

Inte nog med att du har gått med, du har lurat mig oxå. Mor