Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Snabba Alla Hjärtansdag-kort!

Visst är det kul att göra kort och lägga ner tid och energi på att det ska bli PERFEKT......
inte alltid - eller hur?
Därför vill jag visa fyra superlätta och supersnabba kort som passar
utmärkt nu till 14/2!


Har använt Fiskars skärmall - det största hjäärtat - som mall.
Ser ni vad små de blir.........


Har använt kramcirkel-stämpel och gjort som en medalj.
Gloss i mitten...


Här sitter ett hjärta som jag gjort i cernitlera. Knöt fast med floss och fäste
i braden i blommans mitt.


Naturligtvis har jag gjort varsitt kort till barnen oxå!
Fler cernithjärtan, det svarta har jag knutit ett rött band i.


Inuti finns plats att skriva el. dekorera.

Kan tipsa om att spillådan är kanon till dessa små kort,
och visst vore det kul om man skar ut mindre hjärtan ur Fiskarsmallen och satte på
framsidan - men det gör jag en annan dag - nu var det snabbt och lätt det skulle gå!!!!

Ha en härlig vecka - Kram Petra

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Vilka fina kort,roliga hjärtan.

2 Nilla
skriven :

ÅHH så söta hjärtan. Pefekta när det inte behöver vara så mycket, bara en tanke.



Till alla gotteälskare säger jag bara, kolla

in Lindas tårtor på:http://lindarunn.blogg.se

Och det bästa är, jag känner henne!!

3 Linda
skriven :

Hej,

Tack så jättemycket för den fina kommentaren!



Vilka underbara kort och annat pyssel du har gjort!

Jag har bestämt mig för att inte börja med den hobbyn ännu ;) Då skulle jag inte ha någon tid för min familj längre ;)



Mvh Linda Runn

4 La Vikinga / Charlotta
skriven :

Enkla men jättegulliga!!

Bra idé! Har mallen så jag kanske ger mig

på att försöka.



La Vikinga / Charlotta