Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Meeeeer ljus

Oj vad kul det var att stämpla på ljus!!!!
Så kul att vi fortsatte idag!
Det ska väl nämnas att de ska dekoreras oxå......men det är inte
så lätt i nuläget med en arm i gips:)


Ett stort och ett litet blockljus med trädstämplar på.........


De tre högra ljusen är samma stämpel men olika stämpelfärg.
Mellan duvorna satte jag dit en hjärtbrad.....men sen ska det dit band och andra
dekos oxå såklart!


De här blev kanonläckra tycker jag!!! Lite svart floss och svarta rosor
blir nog snyggt till....


Ett ljus till jul................

Som ni ser så har jag inte varit sysslolös idag!!!!
Inte Mammsen heller :)

Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Hej!

Hur har du det?? Det är visst farligt i skogen??!! Vilka fina ljus, hoppas du har till försäljning! Ha det gott. Kram Pernilla

2 Ann-Charlotte
skriven :

Hej Petra!



Roligt när nya besökare tittar in hos mig!

Nu fick jag chansen och titta på dina fina saker,

visst är det roligt att göra ljus, Christine och jag bor nästan grannar hon har inspirerat mig oxå.

Men vad fina betong saker du gör, gillar skarp dina betong ljushållare och faten så läckra!

Ha en fortsatt trevlig dag!!

Kramizar Ann-Charlotte

3 Tesa/Therese
skriven :

Kanonsnygga ljus! Ja, din plånbok är säkert lika glad som min plånbok är ledsen ;))

Ha det gott!!



Kram Tesa

4 Camilla
skriven :

Himla snygga ljus! Vilken stämpeldyna använder du? Och går det att "elda upp" ljuset?

5 KatarinaR
skriven :

Men så fina ljus du har gjort!

Riktigt inspirerande!

6 Maiden
skriven :

Verkligen superfint! Undrar när jag ska få tummen ur å prova...

7 Miaa
skriven :

Åh, så snyggt! Detta ska jag testa nån gång!

Tack för kommentaren i min blogg!

/Miaa