Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Quick Knit

Idag har vi varit på Panduro och handlat ett stickredskap
som heter Quick Knit!
Jätteenkelt sätt att sticka mössor, halsdukar osv utan stickor.....
Sonen valde orange och svart och satte igång så fort vi kom hem!



Här sitter han med sitt handarbete...


Man lindar och trär över öglan.......enkelt, nu har han gjort ca 20 cm


Japp, den passar, måste bara köpa mer garn i morgon:)

Avslutar med en bild på sötkatterna...

...Lussefia & Månsan som slöar i vår säng!

Hoppas ni får en trevlig höstvecka - Kram Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Siv Rystedt
skriven :

Vad bra det ser ut o vad duktig han är. Jag förstår honom för det var roligt o går fort.Heja Dennis jätte bra.

2 Camilla
skriven :

Det såg ju smidigt ut! En anna sitter och "növlar" med fyra strumpstickor o svär...:) Gulliga kissekatter!

3 Alexandra
skriven :

Det verkar smidigt! Och fördel är att man inte sticker någon (som mina strumpstickor råkade göra på en kollega höromdan :S)

Väldigt snyggt färgval!

4 Maiden
skriven :

Men så smidigt - å snyggt!! :-)