Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Kondoleans-kort

En vän till mina föräldrar har lämnat jordelivet......
Naturligtvis ville vi (mamma, familjen, syrran m. familj) skicka ett
kort till frun, så jag gjorde ett väldigt enkelt.


Pappret i sig är så fint, så den enda dekon är blomman.
Duvan är från samma papper, urklippt och sen limmat på vitt papper.
Duvan är upphöjd m 3-D kuddar.


På insidan en ficka med en tag, där själva hälsningen står.
På högersidan en hjärtrad, och sen står ju våra namn där oxå.

Tack att ni kikade in - Petra/Trollet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elin
skriven :

Snyggt !!

Kortet här under gillade jag skarpt, och kulorna med barnen i va ju hur snygga som helst.

hur har du gjort dom ?

Skulle gärna vilja prova det.

Kram Elin