Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Nyttigt och gott mellanmål!

Forever Living har en proteinshake som jag bara MÅSTE skriva om!
Det där med shaker, pulver m.m. har jag aldrig gillat så gissa om jag blev glatt överaskad när jag köpte en burk
vaniljshake....... Är ju tvugen att kolla hur det smakar när man är återförsäljare.
 
Så här står det att läsa om Proteinshaken:
 
"Proteinshake för dig med en aktiv livsstil eller som vill ha något nyttigt i farten. Håller dig i form och balans med högvärdigt sojaprotein, viktiga vitaminer, mineraler och spårämnen. Mättar bra med få kalorier. Blandas med vatten eller lättmjölk till en välsmakande och närande dryck. Finns i två goda smaker."
 
 
Forever Ultra Shake Vanilla
Själv blandar jag den med mellanmjölk, mixar med havregryn och banan - GOTT och väldigt mättande!
 
Någon av er som är nyfiken på Forever Living och deras produkter?
Kolla in
http://www.foreverliving.se
 
Kram Petra/Trollet
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: