Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

40-årspresent

Igår var vi på en trevlig fest!
kombinerad kräftskiva/40-årsfest!!!!!
 
Jag tog ett platt gjutet rabarberblad, ställde på vi och
ölflaskor. I en liten vas blev det en gul blomma och vildsvin som fick slingra sig runt flaskorna.
 
Till sist cellofan om det hela och ett egengjort kort såklart.
 
nu ska det fortsätta skapas.......har lite beställningar - KUL!!!!
 
kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cornelia
skriven :

Åååååh! Vilken fin present! Den måste ha gjort dundersuccé!!!!!

Ha en toppensöndag!

2 Paula Wiktorell
skriven :

Vad snyggt! Du är alltid lika duktig på att få till snygga och personliga saker. Men var det inte svårt art få vildsvinet att ligga still?😜