Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Julkort....

....till en underbar begravningsentreprenör som jag anlitat två gånger i år. Först när min storebror dog i januari och sen i juli då min biologiska mamma dog. I all bedrövelse känns det bra med proffsiga människor som vägleder och stöttar när man inte riktigt är sig själv......
I morgon lägger jag det på lådan, med en personlig hälsning i Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pysseltokiga Marie
skriven :

Hej Petra!
Först får jag beklaga dina förluster både av din bror och mamma. Det måste ha varit ett svårt år för dig.
Du har gjort ett väldigt vacker julkort till din begravningsenterprinör som han kommer att bli glad över.
Fint av dig att skicka honom ett julkort:)

Må så gott
Kramizar Marie

2 Titti
skriven :

Så fint kort som du ska ge till begravningsbyrån . Beklagar verkligen dina förlorade familjemedlemmar , har själv förlorat pappa nyss så jag vet att förlusten är stor. Tack så mycket för din kommentar efter att du hittat min blogg , blir så glad .
Hoppas din dag blir bra och kramar från Titti

3 Elisabet
skriven :

En väldigt fin tanke av dig - och ett väldigt fint kort som jag är övertygad om att de uppskattar mycket.
Du har haft en otroligt jobbig tid och då är det skönt att känna ett proffisionellt stöd.

Tack för fina ord i min blogg <3
Kramar från Elisabet!