Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Utmaning

Hej!
jag är med i en grupp på Facebook som heter 48-timmarsscrap!
Då får man en utmaning som man har 48 timmar på sig att göra, och dagens regler var ett chokladkort i CAS (clean and simple).
Det skulle vara en handmålade stämpel, en textstämpel och ett band samt Max 5 dekorationer........
 
såhär blev mitt bidrag.
 
 
Valde magnolias stämpel med stenfönstret och skar ut rutan så man ser chokladen!
 
Så kul att vara med på en utmaning......detska jag absolut vara fler gånger!
 
kram Petra/Trollet
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Åsa/asamia
skriven :

Vilket fint kort du gjort! Kul med utmaningar, det ger lite extra skjuts i pysslandet.
Gott slut och gott nytt år.
Hoppas vi ses i våra bloggar även nästa scrapår.