Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Spa utomhus

Igår kväll tog jag ut massagebänken på altanen i skuggan och gav dottern en ansiktsbehandling. Jag kan lova att det inte behövs någon avslappnande musik utomhus.....det fixar fåglarna! Det känns så mysigt att göra en sån grej tillsammans på kvällskvisten och dotterns kommentar efteråt är obetalbar: - "oh vad len jag är i ansiktet!" Jag använde Sonya skin Care Collection från Forever Living samt en underbar mask från FdJ (Forever Living) så det var rengöring, peeling, ansiktsmask, ansiktsvatten, serum och creme. Naturligtvis en massa härlig ansiktsmassage också!!!!!!
Ikväll hoppas jag få massage ute i skuggan....... Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: