Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Underbara fötter!!!!

Jag hatar mina fötter när de är torra och tråkiga!!!! Tur det finns produkter som hjälper....... Det här är en kur i tre steg med Forever Livings produkter baserade på ekologiskt odlad aloe Vera. 1. Tappa upp ett skönt fotbad. Tillsätt Aloe Heat Lotion som du rör ut i hett vatten (i en mugg). Heat Lotion är ett muskelliniment och ger fötterna en härlig avslappnande känsla. När du suttit ca tjugo minuter så filar du dina fötter med en sandpappersfil el med pimpsten, OBS - ej dessa av metall!!!!!! 2. Ta upp fötterna och torka dem. Smörj på Aloe Vera Gelly på fötterna och trä en plastpåse och en strumpa på dem. Glöm inte att smörja ovansidan av foten och mellan tårna. Aloe Vera Gelly är ren fukt i en tub....... Det är en gel av Aloe Verans innerfile. Nu fuktboostas dina fötter och när du tar av strumpan och påsen efter ca 20 minuter så masserar du in den överflödiga gelen som ev finns kvar. 3. Dax att avsluta med Aloe Propolis Creme. Det är en creme som inte innehåller något vatten så dina fötter blir underbart mjuka!!!!!!! Vill du veta mer om produkterna så kan du maila mig på [email protected] Trevlig fredag kväll! Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: