Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Fuktkur!

Känns din hy torr och tråkig? Börja med att rengöra ansikte och hals noggrant, sedan smörjer du på ett tjockt lager Aloe Vera Gelly i ditt ansikte och på halsen. Låt verka i tio minuter så att ligninerna i aloen får jobba på djupet. Huden behöver massor av fukt och näring för att behålla sitt ungdomliga utseende. Gelly rekommenderas även på svullnader runt ögonen. Aloe vera växten är känd för sin uppstramande effekt! Nu är det dax att mätta huden ytterligare med elastin och kollagen. Smörj in huden med ett tjock lager av Aloe Moisturizing Lotion och låt verka 10 minuter. Även här jobbar ligninerna på djupet och tillför huden fukt. Använd sedan Aloe Propolis Creme som en fet och näringsrik nattkräm eller dagtid då den inte innehåller något vatten och inte kan frysa i minusgrader! Hör av dig vid intresse, kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 ella
skriven :

Säljer du dessa Aloe?:)lr vet du vart dom kan köpas?
MVH

Svar: Hej Ella, jo jag säljer dessa produkter.....
Trollet