Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Hundpromenad

Åh vad jag älskar att gå med Alliz, vår hund, på morgonpromenad! Då släpper jag verkligen allt som far runt i skallen och bara njuter av luften och naturen! Vi har ju en väldig tur som bor precis vid vattnet....dessutom Djuröns naturreservat runt knuten! Där kan man verkligen stanna upp en stund och Bara Vara i nuet.....något som behövs för att tanka energi för kommande arbetsvecka! Hur tankar du energi? Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pysseltokiga Marie
skriven :

Hej Petra!
Tack för din fina kommentar inne hos mig:))
Vilka vackra höstbilder du visar den här gången:) Har du också hund, vilken ras? Vi har en Maltes som heter Micko och är 10 1/2 år. Två Yorkshireterrier Kastor 4 1/2 år och Zimba 2 1/2 år, de är syskon. Hur jag tankar energi, jag tar en dag i taget och försöker må så bra som möjligt. Jag har haft en sjukdom i 25 år. Har väldig värk i hela kroppen och just nu så har jag stora problem med mitt höger ben:( Men jag försöker vara så glad som möjligt och tänka positivt:)

Må så gott
Kramizar Marie

Svar: Visst är det härligt med hundar Marie,!!!!!! Vår är en Lhasa apso som är 10 år!!!!! Vad tufft med värk......då är det bra att tänka en dag i taget!!!! Underbart att du verkar så positiv, kram på dig
Trollet